ليست خريد محصولات
 

Dual Wiev چيست؟ :
مي توانيم از فناوري صفحه نمايش دوگانه بگوييم. كلمه binary به معني صفحه است. از فناوري 3D Polarized براي انتقال دو تصوير كه در كنار هم يا در بالاي صفحه قرار دارند ، از زواياي مختلف استفاده مي شود و توسط تلويزيون در بالاي يكديگر با عينك هاي منفعل منتقل مي شود.

چگونه تلويزيون هاي دو وايووي كار مي كنند :
براي درك فناوري نمايشگر دوگانه ، بايد در مورد فناوري سه بعدي قطبي صحبت كنم. از فناوري 3D Polarized براي تماشاي دو تصوير جداگانه در كنار هم يا در بالاي صفحه استفاده شده و از زواياي مختلف توسط اين تلويزيون ها با عينك هاي منفعل گرفته شده است.

اين عينك هاي منفعل به منظور عبور از طول موج هاي مختلف لنزهاي راست و چپ طراحي شده اند. بنابراين دو تصوير 2 d سوار شده از لنزهاي مختلف به چشمهاي مختلف منتقل مي شود. در نتيجه ، دو تصوير جداگانه در بالاي يكديگر در تلويزيون ، يكي از عينك ها به وضوح مشاهده مي كند.

اساس اين سيستم مبتني بر فناوري سه بعدي قطبي است. طول موج هاي مختلف تصوير داده شده با شيشه هاي منفعل در بالاي يكديگر قرار مي گيرند. اگر يكي از پرتوهاي حاصل از اين طول موج ها A ناميده شود و ديگري B - لنزهاي عينك سمت چپ اشعه A را دريافت مي كنند و لنزهاي عينك سمت راست پرتوهاي B (تصوير پايين) را دريافت مي كنند.

چگونه استفاده كنيم؟ :
براي اين فناوري مي توان گفت كه مبارزه سري بازي در خانه به پايان مي رسد. واقعاً مي توانيد بگوييد اين كار را مي توان با يك تلويزيون ، دو عينك غيرفعال جداگانه و دو جفت هدفون انجام داد. وقتي يك تلويزيون واحد روشن است ، به عنوان مثال يكي از بينندگان مسابقه را روي صفحه نمايش كاملاً واضح و كامل تماشا مي كند و صداي آن پخش شده را به وضوح از هدفون خود مي شنود. از طرف ديگر خانم خانه ، سريال را همزمان با بازي ، يعني تصاوير همپوشاني ، صفحه كامل و به وضوح تماشا مي كند و از هدست فقط صداي سريال را به وضوح مي شنود.

ساير مناطق فناوري Dual Wiev:
به خصوص در فناوري بازي از اين سيستم استفاده مي شود. ايده آل براي بازي چند نفره در پانل منفرد. در يك تلويزيون واحد ، دو بازيكن جداگانه فقط صفحه نمايش خود را مشاهده مي كنند.

چگونه مي توانيم تلويزيون هاي دو صفحه اي بخريم؟ :
در حال حاضر بسياري از مارك هاي تلويزيوني در تركيه از جمله سامسونگ ، ال جي و وستل در حال فروش تلويزيون هاي دو صفحه هستند. در حال حاضر با مقايسه تلويزيون هايي كه اين ويژگي را ندارند ، قيمت ها كمي گران است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۲۱:۲۷ ] [ هيوا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 520
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب