ليست خريد محصولات
 

تلويزيون هاي OLED با ارائه كيفيت بصري واقع بينانه ، بسيار موفق تر از تلويزيون هاي LED عمل مي كنند. بهترين تلويزيون هاي OLED كدام هستند ، و ويژگي هاي تلويزيون هاي OLED با كيفيت چيست؟
نظر بدهيد0
بهترين تلويزيونهاي OLED

 
با توسعه فناوري ، دستيابي به عملكرد نمايش بسيار موفق تر در تلويزيون ها امكان پذير است. با استفاده گسترده از تلويزيونهاي OLED ، تصاويري كه به دور از تاري ، شفاف تر و از نظر رنگي قدرتمندتر نيست ، لذت تماشاي را حتي بالاتر مي برد. با استفاده از اين محصولات OLED ، كه از تلويزيون هوشمند نيز برخوردار است ، دستيابي به تجربه صوتي و تصويري موفق تر حتي در تصاوير غير 4K ، نزديك به فوق العاده HD آسان است. اگر در هنگام انتخاب تلويزيون كه يكي از موارد ضروري يك خانه است ، تصميم نگرفتيد كه چگونه بهترين محصولات را انتخاب كنيد ، ما ليستي را براي شما آماده كرده ايم.

انتخاب سردبيران: سوني KD-65AF8
تصوير 1

تلويزيون KLE-65AF8 مدل OLED سوني ، سيستم عامل آندرويد و فضاي ذخيره سازي داخلي 16 گيگابايتي سوني تجربه متفاوتي را به كاربران ارائه مي دهد. فناوري HDR پردازنده X1 Extreme با وعده تصويري بسيار واقعي تر از تلويزيونهاي LED ، باعث مي شود بينندگان احساس كنند كه در صفحه هستند. اين تلويزيون OLED از Sony با قول يك تجربه واقعيت قدرتمند با سياهان و رنگهاي عميق ، يكي از بهترين تجربه هاي صوتي را با فناوري سطح صوتي ارائه مي دهد. محرك هاي پشت تلويزيون براي ايجاد يك تجربه واقعي تر از صفحه نمايش لرزش مي كنند ، به طوري كه تصوير و صدا به خوبي مي آميزند.

مي توان به راحتي تلويزيون را با پانلي بسيار نازك به ديوار نصب كرد ، بنابراين نگراني هاي تزئيني را از بين مي برد. و با Motionflow XR مي توانيد حتي در صحنه هاي بسيار سريع و متحرك ، تصاوير تيز و صاف را ضبط كنيد. شما مي توانيد از هر زاويه اي تصاوير واضح و روشن را تجربه كرده و محصول را با هماهنگي با ساير دستگاه هاي خود كار كنيد.

سوني KD-65AF8

قيمت / محصول عملكرد: Philips 55POS9002 / 12
تصوير 2

 
تلويزيون OLED فوق العاده نازك مدل Philips 55POS9002 / 12 ، كيفيت تصوير 4K و عملكرد چشمگير با يكي از بهترين محصولات موجود در اين زمينه. اين محصول به لطف فناوري سه جانبه Ambilight ، كيفيت مهمي را به دكوراسيون منزل شما اضافه مي كند و با سيستم عامل اندرويد كار مي كند. با استفاده از فناوري Ambilight ، چراغ هاي ساطع شده در هر دو طرف صفحه تلويزيون به سمت ديوار پشت باعث مي شوند صفحه نمايش گسترده تر شود و تجربه تماشاي تلويزيون شما چشمگير تر شود. در اين تلويزيون OLED ، كه در آن هر پيكسل رنگ و نور خاص خود را ايجاد مي كند ، رنگ ها به كنتراست خيره كننده اي مي رسند و كيفيت تصوير موفقي را ايجاد مي كنند.

اين محصول با قول يك تصوير خالص و واقع بينانه ، از طريق Philips با استفاده از الگوريتم پيشرفته خود ، فن آوري موتور كامل تصوير P5 را به صورت ديجيتال بهينه مي كند. با بهينه سازي موتور P5 ، عملكرد بصري 50٪ افزايش مي يابد و در هر تصوير بهترين تجربه را كسب مي كنيد. اين محصول علاوه بر گالري برنامه اپليكيشن Philips با سيستم عامل اندرويد و همچنين پشتيباني از Google Play Store كار مي كند ، بنابراين مي توانيد به راحتي به بهترين برنامه ها براي خود دسترسي پيدا كنيد. همچنين از حافظه قابل ارتقا تا 16 گيگابايت برخوردار است ، بنابراين مي توانيد محتواي مورد علاقه خود را ذخيره كرده و فضاي مجاني را براي برنامه هاي خود پيدا كنيد. اين تلويزيون با ارائه تجربه صوتي موفقيت آميز با DTS HD Premium ، اين تلويزيون با نسبت قيمت به عملكرد خود يكي از بهترين محصولات است.

فيليپس 55POS9002 / 12

بالاترين عملكرد: LG 65RW961H
تصوير 3

يكي از بهترين ها در كلاس خود ، تلويزيون OLED مدل 65EW961H ال جي ، با صفحه نمايش غول پيكر 165 صفحه نمايش ، توجه كاربراني كه عاشق صفحه بزرگ هستند را به خود جلب مي كند. Plus Pro: Centric ابزارهاي قابل تنظيم گسترده اي را از طريق فناوري كاربرد هوشمند ارائه مي دهد ، كه از برنامه هايي مانند تلويزيون ، HTML ، Java و Flash پشتيباني مي كند. همچنين براي كاربران مشاغل مناسب ، LG 65EW961H مي تواند براي سازماندهي و بهبود طراحي خدمات در داخل مشاغل بهينه شده و مزاياي بسياري را در اختيار صاحبان مشاغل قرار دهد. Pro: با برنامه سرور Centric مي توان براي هر كاربر در تلويزيون يك پروفايل سفارشي ايجاد كرد كه قالب ها و رابط هاي قابل تنظيم را ارائه مي دهد.

با وعده كيفيت بسيار واضح تصوير به لطف امتياز رنگ شديد ارائه شده توسط فناوري تلويزيون OLED ، پيكسل هاي روشن شده ال جي پوشش رنگي گسترده اي را براي تلويزيون به ارمغان مي آورد ، به شما اين امكان را مي دهد تا بهترين جزئيات تصوير را احساس كنيد. اين تلويزيون با افزودن كيفيت باورنكردني به تجربه مشاهده با كنتراست نامحدود و تاريك ترين ويژگي سياه ، اين تلويزيون پيكسل هاي خود روشن را براي توليد سياه به طور كامل خاموش مي كند و از نشت نور جلوگيري مي كند و عملكرد چشمگير در تصاوير پس زمينه سياه ارائه مي دهد. اين رزولوشن 4K 8.3 ميليون پيكسل با كيفيت بصري عالي را ارائه مي دهد ، و جزئيات كاملاً واضحي را به شما ارائه مي دهد. علاوه بر اين ، 4K Upscaler داراي يك ارتقاء وضوح شش مرحله است. اگر محتواي Full HD داريد ، مي توانيد با ارتقاء به Ultra HD ، آن را با كيفيت بهتري تماشا كنيد. با تشكر از فناوري اشتراك گذاري هوشمند ، مي توانيد مطالب خود را با ساير دستگاه هاي خود بسيار سريعتر از ساير محصولات به اشتراك بگذاريد.

LG 65RW961H

دوستانه براي بودجه: LG OLED55B7V

اگر بخواهيد از بين تلويزيون هاي OLED كه وعده وضوح فوق العاده HD با كيفيت 4K را دارند ، يك محصول مناسب براي بودجه را انتخاب كنيد ، OLED55B7V ال جي يك گزينه ايده آل است. با استفاده از سيستم عامل webOS 3.5 ، توسط سيستم صوتي Dolby Vision پشتيباني مي شود و تجربه صوتي موفقي را ارائه مي دهد. ال جي نيازي به نورپردازي ندارد و از صفحه نمايش بسيار باريكي برخوردار است و اين باعث مي شود كه بتوانيد با هر نوع دكوراسيون آسان شويد. بنابراين ، پس از خريد محصول ، ديگر نيازي به شيرجه رفتن به افكار عميق در مورد جايي كه ظريف تر به نظر مي رسد نيست. و با قول سياه بي عيب و نقص ، مي توان تصاويري را تجربه كرد كه هرگز از تلويزيون LED قابل تهيه نيست. Dolby Atmos و Dolby Vision ' اين محصول از تركيب كيفيت صدا و فيلم پشتيباني مي كند و به شما امكان مي دهد تجربه سينماي خانگي را تجربه كنيد. به لطف فناوري فعال HDR ، كيفيت تصوير HDR بصورت مرحله به مرحله بهينه شده و شما همچنان از بالاترين كيفيت تجسمي بصري بهره مند خواهيد شد. تلويزيون OLED55B7V OLE ال جي يكي از مقرون به صرفه ترين محصولاتي است كه با يك رابط كاربري موفق و تجربه تلويزيون هوشمند امن بهترين عملكرد را دارد.

در مقايسه با رقبا گران تر ، كيفيت صدا و تصوير ممكن است كمي عقب باشد. اما با توجه به اينكه قيمت رقباي آن كه در اين مناطق بسيار پيشرفته است ، چند برابر قيمت اين محصول است ، مي توان گفت كه اين مدل براي كساني كه مي خواهند تجربه تلويزيون LED را به سطح بعدي ببرند و از كيفيت فوق العاده HD برخوردار باشند ، الگوي كافي است.

LG OLED55B7V

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۰:۵۸ ] [ هيوا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 518
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب