ليست خريد محصولات
 

اكنون كه دقيقاً مي دانيم هنگام خريد يخچال و فريزر چه چيزي را بايد جستجو كنيد و بهترين نوع آن با توجه به نياز شما چيست ، يكي را انتخاب كنيد كه مناسب شما باشد.

كار آساني نيست و تا حدودي به قيمت و مزايا بستگي دارد ، بلكه به گارانتي و خدمات پس از فروش فروشگاه مورد نظر نيز بستگي دارد.

تنها چيزي كه انتخاب كرديم كم مصرف است و در حال حاضر منطقي نيست كه در حال حاضر شرط بندي در مورد لوازم خانگي كه نيست. علاوه بر اين ، همه در اسپانيا براي فروش است.


ما سعي كرده ايم همه اين پارامترها را ارزيابي كنيم تا در حال حاضر بهترين هاي موجود را انتخاب كنيم. اين در نتيجه از ارزان ترين تا گران ترين نتيجه است.

اولين مدلي كه ما انتخاب كرديم يك نوع كوچك است ، يعني كوچك و كامل اگر معمولاً مواد غذايي منجمد را ذخيره نمي كنيد ، اگرچه داراي كشو فريزر است كه مي توانيد از آن براي ذخيره برخي از مواد غذايي استفاده كنيد ، چيزي كه چند ميني يخچال داراي آن است.

بهترين ، بدون شك قيمت آن است و فقط در PcComponentes 151 يورو هزينه دارد ، بنابراين تهيه آن به عنوان كمكي يا در يكي از اتاق هاي خانه كاملاً مناسب است ، به خصوص اگر معمولاً آنها را اجاره كنيد.

اين برند Teka است ، از اعتماد به نفس كامل و با يك سفر طولاني در اسپانيا براي چند دهه. علاوه بر اين ، مصرف آن با صدور گواهينامه انرژي A ++ و مصرف سالانه تقريباً 131 كيلو وات نيز كم است .

اگر آنچه شما به دنبال آن هستيد قبل از هر چيز يخچال و فريزر ارزان و كم مصرف است ، اين مدل مي تواند انتخاب مناسبي باشد.

LG GTB382SHCZD
با صعود يك قدم از نظر قيمت ، اكنون به سراغ يخچال و فريزر دو درب ال جي و از نوع يخچال و فريزر مي رويم ، گرچه امروزه تقريباً همه مانع از ايجاد يخبندان مي شوند مگر اينكه حداقل دقت لازم را داشته باشيد.

با داشتن گواهينامه انرژي A ++ ، مصرف نسبتاً كمي دارد ، به خصوص براي اندازه كم حجم آن 272 ليتر .

اين ايده آل براي افرادي است كه به تنهايي زندگي مي كنند يا زوج هايي كه مواد غذايي زيادي را ذخيره نمي كنند ، به خصوص در فريزر خود ، كه اندازه آنها شايد خيلي محكم باشد.

Hisense به RB400N4BC3
ارزش پول اين مدل از برند چيني HiSense يك نكته بسيار مهم به نفع آن است. اين يك نوع شانه است ، يعني با دو درب و با يخچال در قسمت پايين قرار دارد.

با اتمام فولاد ضد زنگ ، 1.88 متر ارتفاع دارد ، بسيار قابل احترام و با ظرفيت كافي براي تمام مواد غذايي كه مي توانيد در آن ذخيره كنيد.

RB400N4BC3
RB400N4BC3
اين يخچال و فريزر با قيمت نسبتاً مناسب مقرون به صرفه است و تقريباً دو متر ارتفاع دارد و با اين وجود به سختي سالانه 200 كيلو وات انرژي مصرف مي كند.

آن را با بهترين قيمت خريداري كنيد
اين در حال حاضر يخچال و فريزر براي خانواده ها و براي افرادي است كه معمولاً چيزهاي كافي را در فريزر ذخيره مي كنند ، اما انرژي بسيار كمي نيز مصرف مي كند. به گفته سازنده ، به اندازه 170 كيلو وات در سال ، و اين صرفه جويي قابل توجهي است .

سامسونگ RB37J502MSA / EF
مانند HiSense قبلي ، اين يخچال و فريزر سامسونگ از مواد با كيفيت عالي ساخته شده است: فولاد ضد زنگ و گرافيت.

اين سيستم براي از بين بردن باكتري ها و عدم جمع شدن آنها در يخچال ، علاوه بر كشو هاي ميوه و سبزيجات و ظرفيت كلي تقريباً 200 ليتر بين يخچال و فريزر نيز دارد.

RB37J502MSA / EF
RB37J502MSA / EF
سامسونگ اين يخچال را با مجوز A +++ و كمتر از 200 كيلو وات مصرف در سال در بازار عرضه كرده است ، بنابراين مطمئناً اگر تصميم به خريد آن گرفتيد ، آن را در قبض برق مشاهده خواهيد كرد.

آن را با بهترين قيمت خريداري كنيد
از طرف مصرف برق ، كافي است بگوييم كه داراي گواهينامه A +++ است كه تضمين مي كند كه اين كارآمدترين مدلي است كه هم اكنون مي توانيد خريداري كنيد.

درمورد قيمت ، آنها در آمازون اسپانيا حدود 600 يورو هستند ، هرچند بايد در نظر داشته باشيد كه به دليل مصرف كم آن ، در نهايت بخشي از آن سرمايه گذاري را پرداخت خواهيد كرد.

LG SIGNATURE LSR100
براي بستن اين ليست با بهترين يخچال ها براي خريد در حال حاضر ، ما يكي را انتخاب كرده ايم كه احتمالاً بهترين و در شرايط مطلق است ، اگرچه بله: كيفيت بايد پرداخت شود.

اين ال جي از خط Signature بيش از 6000 يورو هزينه دارد ، سرمايه گذاري اي كه فقط معدودي از آن مي توانند هزينه كنند اما اين باعث مي شود آشپزخانه شما مستقيماً به آينده منتقل شود.

SIGNATURE LSR100
SIGNATURE LSR100
ال جي در حال حاضر در اسپانيا يخچال هوشمند خط Signature را با اسپري اتوماتيك چهار درب و صفحه InstaView در اسپانيا در دسترس قرار داده است.

آن را با بهترين قيمت خريداري كنيد
اين يخچال و فريزر چهار درب آمريكايي با سنسور باز و حركت خودكار و همچنين صفحه نمايش با InstaView است كه با دو شير آب لامپ مي شود و به شما امكان مي دهد بدون نياز به باز كردن درب ، داخل آن را مشاهده كنيد .

اين شامل يك فيلتر تصفيه هوا به صورت خودكار و محفظه اي است كه بسته به غذايي كه در آن ذخيره مي كنيد ، درجه حرارت را تنظيم مي كند. به طور خلاصه يخچال هوشمندي است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۹:۱۵ ] [ هيوا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 516
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب