ليست خريد محصولات
 

براي همه كارهايي كه بين خلاء منظم خانه وجود دارد ، يك واحد دستي ممكن است فقط ابزاري باشد كه شما به دنبال آن هستيد. اين ايده آل براي زماني است كه شما يك ظرف غذا كوچك براي تميز كردن و يا موهاي حيوان خانگي روي مبل براي خلاء استفاده از آن ايده آل هستيد ، و نمي خواهيد واحد بزرگ بشكه اي خود را بچرخانيد.

خلاء دستي
بسياري از مارك ها مدل هاي بي شماري را ارائه مي دهند ، گزينه هاي زيادي در آنجا وجود دارد. ما ليست كوتاهي از آنچه ارائه مي شود گردآوري كرده ايم ، بنابراين در مورد تمام مشخصات و ويژگي هاي آن بخوانيد. مدل هايي كه در اين راهنما مورد بررسي قرار خواهيم گرفت عبارتند از:

خلاء دستي Black & Decker 18V Lithium-Ion Dustbuster Pivot Pivot
Dyson V6 Trigger
خلاء دستي الكترولوكس رپيدو ZB6118
هوور 18V Pets Plus Handivac
خلاء دستي قابل شارژ Kmart
جارو برقي LG A9MULTI CordZero A9 2-in-1 بي سيم
جاروبرقي هدف TSVAC100
جارو برقي VX Cordless VII Handstick VX67
اما قبل از ورود به مارك ها ، بياييد دقيقا ببينيم خلاء دستي براي چه كساني طراحي شده است و هزينه آنها چقدر است.

جاروبرقي دستي چيست؟
خلاء دستي

خلاء دستي بي سيم يك نسخه كم حجم و قابل حمل از يك خلاء معمولي است. براي سطوح بالا مانند قفسه ، پرده ، قاب پنجره ، قاب عكس ، آباژور و طاقچه هاي درب ايده آل است. همچنين مي تواند به كمك جوش هاي خلاء و زير تخت كمك كند.

معمولاً قادر به تميز كردن انواع زباله ها از جمله خاك ، گرد و غبار ، موهاي حيوان خانگي و ريخت و پاش هاي روزمره است. همانطور كه باتري آن كار مي كند ، شما نبايد همان قدرت خلاء را با مدل هاي ارزان قيمت انتظار داشته باشيد ، همانطور كه با خلاء هاي كابل استاندارد استفاده مي كنيد. علاوه بر اين ، شما بعيد به احتمال زياد خلاء خانه اي كامل را با اين واحد كوچك نداريد.

جاروبرقي دستي چقدر است؟
به طور معمول جاروبرقي هاي دستي بين 30 تا 250 دلار قيمت دارند. برخي از واحد هاي گرانقيمت موجود در ليست ما ، مدل هاي 2 در 1 هستند كه خلاء چوب بي سيم را با يك واحد دستي قابل جدا شدن در خود جاي داده اند ، به گونه اي كه مي توانيد ظروف كوچك را به علاوه ساير مناطق خانه خود تميز كنيد. اگر در حال حاضر يك خلاء منظم داريد ، شايد ارزش آن را نباشد كه هزينه بيشتري را براي يك مدل 2 در 1 هزينه كنيد زيرا تعداد زيادي واحد دستي شخصي در دسترس است.

جارو برقي دستي
Dyson V6 Trigger
Dyson V6 Trigger

Dyson در دنياي جاروبرقي ها مشهور است و در رابطه با نوآوري شهرت كاملي داشته است. واحد دستي V6 Trigger آن با قدرت مكش Dyson's V6 Digital و 2 سيكلن Radial 2 Tier Radial طراحي شده است. گفته مي شود كه اين موتور موهاي نايلون سفت و سخت را به داخل تخته فرش هدايت مي كند تا به خارج كردن مو و گرد و خاك از قسمت هاي سخت دسترسي از جمله داخل ماشين يا پله ها كمك كند.

با داشتن طرح ارگونوميك خود متناسب با شكل طبيعي به يك دست افتخار مي شود ، بعلاوه مركز ثقل آن در قسمت گيرنده واقع شده است و كار با آن بسيار آسان است. اين مجهز به يك نوار برس موتوري است كه مخصوص موهاي حيوان خانگي و خاكهاي داخل زمين طراحي شده است. همچنين داراي يك ابزار تركيبي و ابزار تركيبي براي در بين نيمكت ها است.

20 دقيقه زمان اجرا و 17 دقيقه در هنگام استفاده از ابزار حركتي را ارائه مي دهد. براي مناطق اضافي مشكل دار ، حالت تقويت 6 دقيقه قدرت مكش افزايش مي دهد و براي شارژ مجدد ، 3.5 ساعت طول مي كشد.

RRP: 249 دلار
وزن: 2.46kg
زمان اجرا: 20 دقيقه (17 دقيقه با ابزار موتوري)
ابعاد (H x L x W): 20.8 x 39.5 x 14.4cm
خلاء دستي Black & Decker 18V Lithium-Ion Dustbuster Pivot Pivot
خلاء دستي Black & Decker 18V Lithium-Ion Dustbuster Pivot Pivot

Black & Decker يكي از بزرگترين محدوده هاي خلاء هاي دستي را دارد ، از جمله اين خلاء دستي 18V Dustbuster Pivot (PV1820L-XE). گفته مي شود كه طراحي نازل ثبت شده آن تا 200 درجه محوري است و به شما كمك مي كند تا از زواياي مختلف به فضاهاي بي دست و پا دسترسي داشته باشيد. قلم مو نرم افزاري براي سطوح ظريف ايجاد شده است ، در حالي كه شكاف قابل تمديد يكپارچه به كاربران اين امكان را مي دهد تا بين سه پايه مبل و صندلي هاي اتومبيل با سهولت خلاء شوند.

طراحي به شما امكان مي دهد كل واحد را به صورت نيمي از محل براي ذخيره سازي و شارژ فشرده جمع كنيد. اين دستگاه با يك ابزار تركيبي ، پايه شارژ و يك برس نرم يكپارچه ارائه مي شود ، به علاوه داراي يك ظرفيت گرد و غبار 440ml است.

باتري ليتيوم يون 18 ولت 10 دقيقه قدرت مكش را در اختيار شما قرار مي دهد ، در حالي كه گفته مي شود شارژر Eco Smart براي شارژ باتري چهار ساعت زمان مي برد. چراغ نشانگر شارژ 30 ثانيه قبل از اتمام باتري چشمك مي زند.

RRP: 199 دلار
وزن: 1.38kg
زمان اجرا: 10 دقيقه
ابعاد (H x W x D): 27.5 x 16.5 x 30cm
خلاء دستي الكترولوكس رپيدو ZB6118
خلاء دستي الكترولوكس رپيدو ZB6118

الكترولوكس يك نام بزرگ در دنياي لوازم است. چه يخچال ، ماشين ظرفشويي يا جاروبرقي باشد ، مطمئناً در خط الكترولوكس انتخاب زيادي وجود دارد. Rapido يك جارو برقي دستي از Electrolux ايده آل براي تميز كردن سريع نشت هاي خشك غير منتظره است. اين واحد نسل جديد مجهز به ويژگي هاي اضافه شده از جمله نازل كشويي است كه تميز كردن آن را تا حدي تميز مي كند و چرخ هاي نازل احساس شده را مي توان به جلوگيري از خراش سطوح ظريف كمك كرد.

گفته مي شود كه اين دسته نيز براي كنترل بهتر خلاء روي چنگك بهبود يافته است. علاوه بر اين ، پايه شارژ ديواري است و براي ذخيره سازي آسان مي تواند در پنج موقعيت مختلف تنظيم شود.

باتري يون ليتيوم 18 ولت آن ادعا مي شود تا 33 دقيقه زمان اجرا را در حالت تقويت فراهم مي كند. همچنين به شما امكان مي دهد تا به طور مداوم تا 16 دقيقه در حالت عادي تميز كنيد و براي شارژ مجدد چهار ساعت طول مي كشد.

RRP: 179 دلار
وزن: 1.99kg
زمان اجرا: 33 دقيقه (16 دقيقه در حالت عادي)
ابعاد بسته بندي (W x D x H): 45 x 14.8 x 20.3cm
هوور 18V Pets Plus Handivac
هوور 18V Pets Plus Handivac

سه مدل خلاء دستي وجود دارد كه هوور در زمان نوشتن آن را ارائه مي دهد ، از جمله اين مدل 18V Pets Plus Handivac. اين ويژگي از طراحي استاندارد bagless با قابليت حمل در ذهن برخوردار است. اين كار با هدف از بين بردن مو و خاك حيوانات خانگي از كف سخت ، كاشي ، فرش ، پله ها و مبلمان انجام شده است.

اين دستگاه با يك پايه شارژ و همچنين تعدادي پيوست همراه است. اينها شامل يك ابزار تركيبي و لوله هاي فرمت براي آن مناطق با دسترس نيست ، به علاوه يك برس نرم براي كارهاي ظريف گرد و غبار ، مانند آستر پنجره ها و قفسه ها.

با توجه به راهنماي عيب يابي ، گفته مي شود اين مدل حدود 8 تا 12 دقيقه با حداقل زمان شارژ 6 تا 8 ساعت اجرا شود.

RRP: 149 دلار
وزن: بصورت آنلاين نامشخص است
زمان اجرا: 8-12 دقيقه
ابعاد بسته بندي (W x D x H):  15 x 15 x 40cm

خلاء دستي قابل شارژ Kmart
خلاء دستي قابل شارژ Kmart

امروزه در كمارت چه چيزي پيدا نمي كنيد؟ اين خلاء دستي قابل حمل از Kmart در مقايسه با ساير مارك هاي ذكر شده در اين راهنما ارزان ترين واحد است. افتخار مي كند كه محيط اطراف خود را با سهولت تميز و بهداشتي نگه داريد و براي هر دو ظرف غذا خيس و مرطوب كار مي كنيد.

شبيه به تمام لوازم Kmart ، اين خلاء قابل شارژ با استانداردهاي ايمني برقي مورد آزمايش قرار گرفته و به عنوان سازگار گواهي شده است. آزمايش هاي دوام و عملكرد ديگر نيز انجام شده است.

طراحي جمع و جور آن به شما امكان مي دهد تا در نواحي تنگ غوطه ور شويد و گفته مي شود در صورت شارژ شدن كامل تا 15 دقيقه اجرا شود. طبق دستورالعمل دستورالعمل ، واحد ابتدا بايد 12 ساعت شارژ شود و سپس شارژ منظم اعلام شده است كه 8 ساعت طول مي كشد.

RRP: 39 دلار
وزن: 9 كيلوگرم (كل)
زمان اجرا: 15 دقيقه
ابعاد (H x W x D): 42 x 18 x 14cm
جاروبرقي هاي چوبي 2 و 1 در يك
LG CordZero A9 2-in-1 بي سيم دستكش وكيوم A9MULTI
LG CordZero A9 2-in-1 بي سيم دستكش وكيوم A9MULTI

LG با روند فعلي لوازم خانگي كه به سمت خلاءهاي چوب حركت مي كند ، مطابقت دارد ، كه براي كارهاي تميز كردن كوچكتر نيز به واحدهاي دستي تبديل مي شود. اگر از مدل 2 در 1 استفاده مي كنيد ، ممكن است اين جاروبرقي A9 از LG استفاده شود. اين سيستم داراي فيلتراسيون پنج مرحله اي است كه براي از بين بردن ذرات گرد و غبار به اندازه 2.5 ميكرون اندازه دارد. فيلتر فلزي ، پيش فيلتر پارچه و فيلتر گرد و غبار ريز همه قابل حذف و شستشو هستند.

ابزارهاي ارائه شده با اين مدل شامل يك نازل Multi Surface Power Drive و نازل هارد درايو سخت ، به علاوه ابزار تركيبي و شكاف است. به گفته ال جي ، لوله تلسكوپي مي تواند براي تطبيق پذيري بيشتر به 4 طول مختلف از 880 ميلي متر تا 1120 ميلي متر تنظيم شود و دستگيره متعادل Opti به منظور كمك به كاهش ناراحتي عضلات هنگام خلاء تنظيم مي شود.

ادعا مي شود A9 تا 40 دقيقه (بدون پيشرانه‌ي Power Drive Nozzle) كار مي كند ، با اين حال ، اين زمان با تنظيمات و پيوست هاي مختلف كاهش مي يابد. براي افزايش زمان اجراي آن مي توانيد باتري هاي اضافي خريداري كنيد. داراي ظرفيت سطل گرد و غبار 0.44 ليتر است كه در اكثر خلاء هاي اين اندازه استاندارد است.

RRP: 749 دلار
وزن: 2.7 كيلوگرم
زمان اجرا: 40 دقيقه (30 دقيقه با Power Nozzle Power Drive ، 9 دقيقه در حالت Power ، 6 دقيقه در حالت Turbo)
ابعاد بسته بندي (W x D x H): 26 x 27 x 112cm
جاروبرقي هدف TSVAC100
جاروبرقي هدف TSVAC100

Target يك مدل دارد كه بخشي از دسته خلاء چوب 2 و 1 است. مدل TSVAC100 داراي كاربرد ساده اي است ، به علاوه داراي طراحي سبك و كم حجم اي براي ذخيره سازي راحت است. اين محصول با هدف تميز كردن گرد و غبار ، خاك و موهاي حيوانات خانگي انجام مي شود و محفظه اي سريع خالي از آن وجود دارد كه تميز كردن و نگهداري آن آسان است.

از ويژگي هاي اصلي آن مي توان به دوربرد ، فرمان انعطاف پذير اشاره كرد و مي تواند براي صاف نگه داشتن آن از بينايي مانند زير تختخواب ، به طور مسطح دراز بكشد. توصيه مي شود كه فيلتر آن را به طور مرتب تميز كنيد تا اطمينان حاصل شود كه خلاء به تمام ظرفيت خود مي رسد. مدل TSVAC100 قابل شارژ است و باتري 12 ولت كار مي كند.

RRP: 69 دلار
وزن: 2.5kg
زمان اجرا: تقريبا 20 دقيقه (بسته به تنظيمات استفاده شده متفاوت است)
ابعاد (H x W x D): 114.4 x 26.7 x 20.4cm
جاروبرقي Vax Cordless VII Handstick - VX67
جاروبرقي Vax Cordless VII Handstick - VX67

نام تجاري انگلستان Vax در همه موارد كفپوش تخصص دارد - از جارو بخار گرفته تا خلاء . خلاء Vax Cordless VII براي موكت و كفپوش هاي سخت طراحي شده است ، كه از داشتن قدرت نظافت قدرتمند ، از ابتدا تا انتها ، حتي اگر باتري كم باشد ، براي حفظ نتايج تميز قدرتمند طراحي شده است.

اين دستگاه داراي خلاء دستي قابل جدا شدن براي خلاء روزانه با فيلترهاي قابل شستشو است. در حالي كه از يك طراحي سبك براي سهولت در مانور ، يكي از مدلهاي سنگين در اين خط است. اين دستگاه با يك ابزار كف گرد و غبار و ديگر سرويس هاي خلاء از جمله قفسه ها و آستانه هاي پنجره همراه است.

اين مدل VX67 با باتري 18 ولت خود تا 35 دقيقه زمان كار را ارائه مي دهد. گفته مي شود كه 5 ساعت زمان نياز است تا شارژ شود ، بعلاوه 0.4 ليتر ظرفيت سطل گرد و غبار نيز دارد. اين مدل Vax را مي توان در Target نيز يافت.

RRP: 149 دلار
وزن: 3 كيلوگرم
زمان اجرا: 35 دقيقه
ابعاد (H x W x D): 114 x 20 x 26cm
جاروبرقي دستي - مواردي كه بايد در نظر بگيريد
موارد مفيد

هنگامي كه صحبت از خلاء هاي دستي مي شود ، تعدادي ويژگي وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد ، از جمله:

طراحي: اين به شكل ، وزن و اندازه آن و همچنين هر نوع ويژگي ارگونوميكي اشاره دارد ، بنابراين بسته به اينكه بعد از انتخاب خود انتخاب كنيد ، مي توانيد متناسب با آن انتخاب كنيد
ابزارها: ضميمه هاي مختلف مي توانند به تميز كردن نواحي خاص مانند برس هاي نرم كمك كنند تا حفره هاي پنجره يا سطوح ديگر خراشيده نشوند
قدرت: در حالي كه مقايسه اين سخت است ، ممكن است شما بخواهيد فناوري پشت موتور و همچنين ولتاژ باتري را در نظر بگيريد تا بتوانيد از قدرت اين واحد قدرت بدست آوريد.
زمان اجرا: بسته به مدت زمان انتظار شما براي استفاده از خلاء دستي ، شايد 10 دقيقه كافي باشد در غير اين صورت ممكن است بخواهيد مدت زمان طولاني تر 30 دقيقه يا بالاتر را جستجو كنيد
ساير جزئيات كه شما نيز ممكن است بخاطر داشته باشيد شامل زمان شارژ مي باشد. گفته مي شود بسياري از واحدهاي ذكر شده در اين راهنما براي شارژ مجدد در حدود چهار ساعت زمان دارند ، كه مدت زمان نسبتاً طولاني است با توجه به اينكه فقط 15 دقيقه مي توانيد از آن استفاده كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۴:۰۶ ] [ هيوا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 447
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب