ليست خريد محصولات
 


FWF61052W GCC WPL FL WASHER 6KG 1000RPM
يك ماشين لباسشويي قابل اعتماد يك وسيله ضروري در هر خانه است و Whirlpool FWF61052W دقيقاً همين است. اين ماشين لباسشويي در حال بارگيري جلويي داراي 12 برنامه مختلف از جمله يك برنامه شستشوي سريع و يك گزينه شروع دير شروع است. مي توانيد چرخه را براي شروع در هر ساعت از روز تنظيم كنيد ، و اين كار روند شستشو را راحت و راحت مي كند. ماشين لباسشويي همچنين به شما امكان مي دهد لباس هاي رنگي را در دماي 15 درجه سانتيگراد بشوييد ، همان نتيجه شستشوي 40 درجه را به شما مي دهد و رنگ لباس شما را طولاني تر نگه مي دارد.

با سرعت چرخش متغير 1000 دور در دقيقه ، ماشين لباسشويي داراي ميزان سر و صداي حداكثر 78 دسي بل مي باشد و به شما يك شستشوي كارآمد و آرام مي دهد كه شب ها شما را از خواب بيدار نمي كند.

طبل استيل ضدزنگ 6 كيلوگرمي به شما امكان شستن وسايل بيشتري را در يك زمان مي دهد و مي تواند در يك چرخه تا 4 مجموعه ملافه تخت دونفره ، 12 حوله يا 45 پيراهن را در بردارد.

اين همه ماشين لباسشويي ارائه نمي دهد ، زيرا همچنين به آرامي لباس هاي شما را پس از چرخه مديريت مي كند. اين كار مانع توليد بوها مي شود و لباس هاي شما را براي ساعت ها در داخل سيلندر تازه نگه مي دارد.

Whirlpool FWF61052W ساخته شده در اسلواكي ، داراي يك برد الكترونيكي ، صفحه نمايش ديجيتالي ، سيستم تشخيص كف و يك قفل ايمني است كه باعث مي شود كودك شما محافظت شود.

WGTT70-T4WHT-C12 WANSA GOLD TT WASHR 7KG

WGTT70-T4WHT-C12 WANSA GOLD TT WASHR 7KG
WGTT70-T4WHT-C12 WANSA GOLD TT WASHR 7KG
شستشوي وان با استفاده از Wansa Gold 7Kg Twin Tub (WGTT70 - White) بهترين هاي شما را در هر دو دنيا به ارمغان مي آورد سينك ظرفشويي داراي ظرفيت شستشوي 7 كيلوگرم و ظرفيت خشك كردن 5.5 كيلوگرم است.

اين ماشين لباسشويي در حال بارگيري با ويژگي خيساندن داراي يك فيلتر الياف است كه تركيبي از پارچه ، مو و ساير مواد جدا شده از پارچه ها هنگام شستشو را در خود جاي داده است. فيلتر نه تنها فضاي داخلي ماشين لباسشويي شما را تميز مي كند بلكه از جمع شدن هرگونه مواد روي لباس ها نيز جلوگيري مي كند.

ماشين لباسشويي داراي كمد پلاستيكي بدون زنگ است ، به اين معني كه شما زندگي طولاني و شاد را در خانه خود خواهيد داشت. در مورد سيستم باد باد خشك ، با دقت طراحي شده است تا بيشتر رطوبت لباس ها از بين برود و اين باعث كاهش زمان خشك شدن مي شود.

ماشين لباسشويي وان گلد 10 كيلو گرم توئين (WGTT10 - White 7kg) همچنين از ويژگي هاي بسيار خوبي برخوردار است و برخي از ويژگي هاي اضافي آن نيز مي باشد. ماشين لباسشويي Twin Tub داراي ظرفيت شستشوي حداكثر 10 كيلوگرم و ظرفيت خشك كردن 6 كيلوگرم است.

تفاوت اصلي بين اين دو مدل در اين است كه اين مدل از ظرفيت بيشتري برخوردار است ، كه البته اين بدان معني است كه مي توانيد به طور هم زمان شستشوي بيشتري داشته باشيد و اين تأثير مستقيمي بر زمان صرف شده در لباسشويي خواهد داشت. علاوه بر اين ، ماشين لباسشويي 30 دقيقه قابليت خيساندن پيشرفته را دارد و يك شستشوي ايمن ، سريع و مطمئن را در اختيار شما قرار مي دهد.

اين ماشين لباسشويي بارگيري بالا كه شامل ويژگي خيساندن است ، داراي يك فيلتر الياف است كه تركيبي از پارچه ، مو و ساير مواد جدا شده از پارچه ها در حين شستشو است. فيلتر نه تنها فضاي داخلي ماشين لباسشويي شما را تميز مي كند بلكه از جمع شدن هرگونه مواد روي لباس ها نيز جلوگيري مي كند.

ماشين لباسشويي داراي كمد پلاستيكي بدون زنگ است ، به اين معني كه شما زندگي طولاني و شاد را در خانه خود خواهيد داشت. در مورد سيستم باد باد خشك ، با دقت طراحي شده است تا بيشتر رطوبت لباس ها از بين برود و اين باعث كاهش زمان خشك شدن مي شود.

WRTW-269-NFIC82 WANSA TM REF 10CFT.INOX


WRTW-269-NFIC82 WANSA TM REF 10CFT.INOX
اگر به دنبال يخچال و فريزر هستيد كه آشپزخانه شما را شلوغ نكند ، يخچال و فريزر WRTW-269-NFIC82 WANSA TM REF 10CFT.INOX دقيقاً همان چيزي است كه شما نياز داريد.

يخچال و فريزر با طراحي زيبا و زيبا ، 10 فوت مكعب در ضمن صرفه جويي در فضاي بيروني ، فضاي كافي براي تمام نيازهاي ذخيره شما را دارد. ابعاد يخچال و فريزر 1670 550 550 x 600 ميلي متر باعث مي شود بدون فضاي زياد فضاي آشپزخانه شما يكپارچه شود.

يخچال فريزر برتر داراي ظرفيت 269 ليتر است و به شما اين امكان را مي دهد تا وسايل سرد و يخ زده را در داخل خود ذخيره كنيد بدون اينكه نگراني از اتمام فضا داشته باشيد.

و اگر نگران برف و يخ انباشته شده اي هستيد كه غذاي شما را نابود مي كند ، خب ، بايد بدانيد كه با ويژگي يخ هاي برف و يخ هاي انباشته اين اتفاق نخواهد افتاد. شما مي توانيد مشكلات برف ، يخ انباشته و يخ انباشته را فراموش كنيد ، زيرا يخچال و فريزر همواره دماي يكنواخت خود را حفظ مي كند. اين امر به نيروي كمتري نياز دارد ، كه به نوبه خود باعث افزايش دوام سيستم خنك كننده مي شود.

WRTW-459-NFIC82 WANSA TM REF 16CFT.INOX يخچال و فريزري زيبا است كه براي پاسخگويي به نيازهاي خانواده ها از هر اندازه طراحي شده است.

يخچال و فريزر 16 فوت مكعبي فضاي بيشتري را براي همه غذاهاي منجمد و سرد فراهم مي كند. اگرچه اين يخچال و فريزر به ابعاد 1770 700 700، 670 ميلي متر است ، اما فضاي زيادي در آشپزخانه شما جاي نمي گيرد و فضاي بيشتري را براي لذت بردن از اتاق به شما مي دهد. يخچال فريزر برتر داراي ظرفيت 459 ليتر است.

دو قفسه ساخته شده از سيم هاي ايمني تقسيم شده بهترين استفاده را از فضاي موجود در حالي كه قفسه ها با دوام و تميز كردن آسان هستند. در مورد درب يخچال ، 3 كانتينر وجود دارد كه مي توان بدون استفاده از فضاي روي قفسه ، بطري هاي مختلف از هر شكل و اندازه را ذخيره كرد. اين ظروف روش مناسبي براي تميز و سازماندهي يخچال شما بدون هيچ زحمتي هستند.

و اگر نگران برف و يخ انباشته شده اي هستيد كه غذاي شما را نابود مي كند ، نگران باشيد ، بايد بدانيد كه با ويژگي يخ هاي آزاد اتفاق نمي افتد. شما مي توانيد مشكلات برف ، يخ انباشته و يخ انباشته را فراموش كنيد ، زيرا يخچال و فريزر همواره دماي يكنواخت خود را حفظ مي كند. اين امر به نيروي كمتري نياز دارد ، كه به نوبه خود باعث افزايش دوام سيستم خنك كننده مي شود. شما همچنين مي توانيد به راحتي دما را به صورت الكترونيكي تنظيم كنيد تا اطمينان حاصل كنيد كه از دماي مناسب براي طولاني تر نگه داشتن غذا استفاده مي كنيد.

RT32K3002S8 SAMSUNG TM REF 11CFT.S


RT32K3002S8 SAMSUNG TM REF 11CFT.S
يخچال و فريزر RT32K3002S8 SAMSUNG TM REF 11CFT.S - فولاد ضد زنگ در واقع يخچال است كه سادگي ، راحتي و فناوري موثر را به شما منتقل مي كند.

ظرفيت يخچال 11 فوت مكعب 320 ليتر است ، اما همچنين انعطاف پذيري بي نظيري به شما مي دهد. به راحتي مي توانيد فريزر را به يخچال تبديل كرده و 88 ليتر فضاي براي ذخيره مواد غذايي تازه اضافه كنيد. علاوه بر اين ، يخچال و فريزر شامل Cool Pack در فريزر و Cool Wall در يخچال است كه در صورت قطع برق ، 12 ساعت غذا را تازه نگه مي دارد.

با استفاده از سيستم خنك كننده براي خنك كردن يخچال به طور مساوي ، يخچال و فريزر طولاني تر مي ماند. يخچال همچنين داراي MoistFresh است كه بطور مداوم رطوبت را براي حفظ رطوبت مطلوب براي ميوه ها و سبزيجات تنظيم مي كند. بالاي MoistFresh Crisper ، پله اي است كه براي محافظت از ميوه ها و سبزيجات كوچك و به راحتي آسيب ديده اختصاص داده است.

اين فناوري از فناوري اينورتر ديجيتال استفاده مي كند تا از انرژي كمتري ، كاهش نويز و كاهش خوردگي براي عملكرد طولاني مدت استفاده كند.

اين همه چيزهايي نيست كه اين يخچال ارائه مي دهد ، زيرا همچنين داراي قفسه اي آسان اسلايد است كه به شما كمك مي كند تا بدون آسيب و خسارت ، آنچه را كه مي خواهيد در يخچال بيابيد.

در مورد زنگ درب ، به شما هشدار مي دهد اگر درب به درستي بسته نشده باشد يا بيش از دو دقيقه باز بماند.

يخچال و فريزر يخچال و فريزر سامسونگ RF85K9062X8 SAMSUNG FOUR DOF Ref30CFT.S - نقره چيزي بيش از يك افزودني زيبا براي آشپزخانه شما نيست. ظرفيت يخچال و فريزر 30 فوت مكعب 850 ليتر ، اندازه گيري 1825 x 908 x 932 ميلي متر است و داراي 5 قفسه سيم و 6 ظروف در درب است.

FlexZone ™ به اين معني است كه شما فقط با استفاده از چهار تنظيم دما از پيش تنظيم شده مي توانيد از تبديل محفظه يخچال خود به فريزر استفاده كنيد.

فن آوري خنك كننده دوگانه آن به گونه اي طراحي شده است كه دماي يخچال را كنترل مي كند تا مواد غذايي تازه تر باقي بماند و از سوختن فريزر جلوگيري كند. سيستم خنك كننده ضمن جلوگيري از اختلال در بو ، دما و رطوبت را نيز بهبود مي بخشد.

يخچال و فريزر چهار درب فضاي كافي را براي تمام نيازهاي خانواده شما و همچنين مصرف انرژي كارآمد فراهم مي كند كه مي تواند با صرفه جويي كمتري در مصرف انرژي صرفه جويي كند ، بدون آنكه عملكرد خنك كننده اي را فاقد آن كند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۰:۱۵ ] [ هيوا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 448
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب