ليست خريد محصولات
 

به راحتي فكر مي كنيد ماشين ظرفشويي شما يك وسيله تميزكننده است. چطور ممكن است هنگامي كه تمام ظرف هايتان را درخشان نگه مي دارد ، كثيف باشد؟ واقعيت اين است كه ماشين ظرفشويي شما با هر چرخه اي كه آن را طي مي كنيد بي نهايت تميز مي شود و اگر آن را به اندازه كافي طولاني بگذاريد ممكن است شروع به تأثيرگذاري در تميز بودن ظروف شما كند.
بسياري از ما هرگز ماشين ظرفشويي خود را تميز نخواهيم كرد ، به استثناي احتمالي يك بار كه شما يكي از آن فلاسكهاي كوچك شستشو را خريداري و استفاده كرده ايد. با توجه به اين نكته ، ما يك راهنماي جامع براي فرآيند چند مرحله اي تميز كردن ماشين ظرفشويي شما را براي شما تهيه كرده ايم تا بتوانيد شخصاً اطمينان حاصل كنيد كه ظروفتان به همان اندازه تميز تميز شوند. اما اول:

آيا تميز كردن ماشين ظرفشويي مهم است؟
آره. به بيان ساده ، اين وظيفه ماشين ظرفشويي شماست كه با تعجب شگفت زده ، ظرف هاي خود را بشوييد. آنها را تميز مي كند. با اين حال ، اگر خود تميز نباشد ، ممكن است كار سختي داشته باشد ، و اگر به اندازه كافي كثيف باشد ، حتي ممكن است ظروف شما را هنگام اولين بار در آنها كثيف تر كند!

يك جاروبرقي در نظر بگيريد - شما بايد هر از گاهي فيلتر را تميز كنيد تا از بهره‌وري خلاء اطمينان حاصل شود؟ اين همان برخورد با ماشين ظرفشويي است - فيلتر توسط تكه ها و تكه هاي مربوط به مواد غذايي مسدود مي شود و اگر آن را به طور مرتب تميز نكنيد ماشين ظرفشويي شما قادر به تميز كردن چيزي نيست. فهميدم؟ عالي.

نكته اي كه بايد توجه داشته باشيد: قبل از انجام هر يك از موارد زير ، مطمئن شويد كه ماشين ظرفشويي خود را اجرا كرده ايد ، يا صبر كنيد تا درست پس از اتمام چرخه. اين مهم است براي تميز كردن ماشين ظرفشويي خود را هنگامي كه آن را در است آن تميزترين. با تلاش براي تميز كردن ماشين ظرفشويي كثيف ، كارهاي اضافي براي خود ايجاد نكنيد.

مرحله 1: نوك ها و لاله ها را بررسي كنيد
اولين كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه فضاي داخلي ماشين ظرفشويي خود را يكبار تمام كنيد. قفسه ها ، جعبه هاي كارد و چنگال و بازوهاي چرخش را برداشته و آنها را براي ضايعات مواد غذايي و يا هر نوع ساختگي بد بو بررسي كنيد. سعي كنيد از مسواك يا پياده سازي مشابه استفاده كنيد ، اما بايد مراقب باشيد كه قسمتهاي ماشين ظرفشويي خود را خراشيده و آسيب نبيند.

حتماً بازوهاي اضافي را به بازوهاي اضافي اختصاص دهيد - از يك خلال دندان استفاده كنيد تا سوراخ هايي كه در طول بازوها وجود دارد كاملاً شفاف و بدون قفل باشد. پس از آن شما بايد نگاهي به فيلتر بيندازيد و به آن تميز كاملي بدهيد ، به همراه يك خيس طولاني در آب صابون گرم. فيلتر جايي است كه اكثريت ساخت ، خواه قابل مشاهده باشد يا نه. با حذف فيلتر بايد بتوانيد نگاهي به تخليه بيندازيد و هرگونه ايجاد انسداد يا انسداد را از بين ببريد.

بعد از مرتب كردن فيلتر و تخليه ، به محلي كه مهر و موم كف درب را روي بدنه ماشين ظرفشويي مي اندازد ، نگاهي بيندازيد. اين منطقه كوچك نازك در حقيقت در طي هر چرخه معيني با آب زيادي لمس نمي شود ، و مي تواند مستعد ساختن خاك و آهك باشد كه متعاقبا باعث مي شود مهر و موم لاستيكي با گذشت زمان تخريب شود. باز هم ، يك مسواك و مقداري آب گرم صابون اين ترفند را در اينجا انجام مي دهيد اما اگر اين كار را انجام نداد ، سعي كنيد مقداري سركه سفيد استفاده كنيد.


مرحله 2: چرخه سركه را اجرا كنيد
اكنون كه جزئيات دقيقي را در رابطه با تميز كردن قسمت داخل ماشين ظرفشويي خود انجام داده ايد ، زمان آن رسيده است كه كارهاي بزرگ تصويري انجام شود كه براي خلاص شدن از هرگونه ساخت و ساز در مقياس يا رسوبات آب سخت ، با آبكشي سركه شروع مي شود. . به سادگي يك چرخه سريع را با دو فنجان سركه پرتاب شده در آن اجرا كنيد و دستگاه را در اواسط شستشو متوقف كنيد تا سركه فرصتي براي جادوي خود داشته باشد. بسته به اينكه ميزان ساخت آن چقدر بد است ، از 15 دقيقه تا نيم ساعت در هرجايي قرار دهيد و سپس بگذاريد چرخه به پايان برسد.

اگر ماشين ظرفشويي شما كمي كسل كننده به نظر مي رسد يا در داخل آن محو شده است ، مي توانيد به جاي سركه ، يك شستشو دوم اختياري را با جوش شيرين انجام دهيد. يك فنجان جوش شيرين را در قسمت زير ماشين ظرفشويي خود بريزيد و آن را در يك چرخه كوتاه و داغ اجرا كنيد. با اين كار ماشين ظرفشويي شما را تازه تر مي كند و فضاي داخلي احتمالي محو شده را از بين مي برد و لكه هاي لكه دار را از بين مي برد.

مرحله 3: رابط را زيبا كنيد
هنگامي كه مي توانيد در آگاهي از اينكه لباس هاي ظرفشويي شما تا حد امكان تميز هستند ، در امان باشيد ، تمام آنچه كه شما انجام داده ايد يك نقطه سريع از زيبايي خارجي (كاملاً اختياري) است.

يك دستشويي را در آب صابون گرم خيس كنيد و به كليه صورت خارجي آنرا پاك كنيد ، بدون شك از لكه هاي مواد غذايي يا چاپ انگشت خلاص شويد. توجه به اين نكته مهم است كه اين فقط يك معيار زيبايي شناختي نيست - به اين فكر كنيد كه چند وقت يكبار دست هاي كثيف به بيرون درب ماشين ظرفشويي شما لمس مي كنند ، و سپس به اين فكر كنيد كه چند بار بيرون از همان درب را تميز مي كنيد. احتمالاً ايده خوبي است كه به آن ASAP شستشو دهيد.

حالا شما يك ماشين ظرفشويي تميز داريد
آيا آن سه مرحله را تمام كرده ايد؟ خوب پس تبريك مي گويم! اكنون خودتان يك ماشين ظرفشويي تميز و بي نظير داريد كه اكنون مي توانيد ظروف را با بهترين آنها بشوييد. اكنون كه به اين روال خاص و خاص كار نكرديد ، توصيه مي كنيم هر ماه يا يكبار آن را انجام دهيد تا ماشين ظرفشويي شما به شكل نوك تيز باقي بماند. با تمام تلاشهاي شما براي تميز كردن ماشين ظرفشويي موفق باشيد!

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۹:۲۹ ] [ هيوا ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 512
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب